Despre tatuajele vedetelor


            In ultimii ani, tatuajele au devenit un trend atat printre vedetele straine cat si printre cele autohtone. Chiar daca la inceput au fost mai timide in ceea ce priveste ideea tatuajului, acum vedetele se mandresc nu doar cu un singur tatuaj, pentru ca, dupa cum se stie, intotdeauna mai este loc de unul. Ne-am propus sa prezentam cateva dintre tatuajele celor mai cunoscute vedete, atat de la noi cat si din afara.
            Sa incepem cu binecunoscuta,

1. Antonia
            Pentru ca se plictisea groaznic in aeroport, Antonia si-a desenat pe limba celebra pisicuta “Hello Kitty”. Din fericire, tatuajul este unul care dispare la primul contact cu pasta de dinti. Insa, si-a mai facut un tatuaj, de aceasta data pe gamba piciorului stang. “Da, mi-am facut un tatuaj cu litera M. Initiala provine de la numele fetitei mele, Maya.” a povestit Antonia. Cantareata mai are un tatuaj sub forma de fundita, la incheietura mainii drepte.





2. Raluka
            O data cu single-ul “Out of your buisnness”, Raluka isi facuse si un tatuaj, realizat in thailandeza: “Ceea ce nu te omoara te face mai puternic”.
                “Am ales aceasta limba exotica nu pentru a iesi in evidenta sau pentru a crea impresia de fata culta, ci pentru ca era una dintre putinele limbi in care fraza de mai sus se scrie intr-un singur cuvant.” a declarat artista.

 


3. Giulia
           Giulia este o pasionata a tatuajelor, tocmai din acest motiv are nici mai mult, nici mai putin de 5 tatuaje, dar oare se va opri aici?





4. Delia
            Delia are cateva astfel de desene, care-i impodobesc corpul. Aceasta are scris cuvantul “femme” pe mana, iar pe glezna si-a tatuat un tradafir cu un pistol Guns’N’Roses. Noul tatuaj fiind un adevarat mister.
            “Nu am dezvaluit nimanui ce inseamna, prefer sa fie micul meu secret. Nu regret ca mi le-am facut, imi plac mult”, a adaugat cantareata.





5. Mihaela Radulescu
            La tineri ne gandim ca poate isi spune cuvantul teribilismul cand isi aplica un tatuaj sau un piercing, dar la Mihaela? O femeie atat de serioasa si inteligenta care sa-si aplice un tatuaj... Oricare ar fi motivul o prinde bine, asadar felicitari!




6. Dana Nalbaru
        Si-a completat look-ul cu un tatuaj imens pe umar: “L-am facut intr-o vara, in Bucuresti. Imi doream de mult un tatuaj optimist ca mine. Reprezinta un om care canta in mijlocul Soarelui si alti opt danseaza in jurul lui.” Ea mai poseda un tatuaj pe ceafa cu numele fiicei sale, iar pe langa inscriptia “Sofia”, si-a retusat si un tatuaj mai vechi de pe mana, cu modele florale.




7. Oana Zavoranu
            Mare amatoare de tatuaje, renumita Oana are patru tatuaje: unul pe laba piciorului (cu chipul motanului ei mult iubit), doua pe brate (cu simboluri tribale) si unul in zona lombara. Rasfatatul Marty calatoreste cu stapana lui in orice vacanta, chiar si in strainatate si uneori merge cu prezentatoare la serviciu, unde doarme in platou. Cine nu-si doreste o asa viata?





8. Roxana Ciuhulescu
            Tindem sa credem ca frumoasa prezentatoare de la ProMotor regreta un pic “gestul necugetat” din adolescenta, cu mentiunea ca: “As fi optat pentru ceva un tatuaj mai mic si un loc mult mai retras pentru astfel de achizitii corporale, dar nu m-as da inapoi de la a-mi mai face o data de capla un salon de tatuaje!”





9. Cosmina Pasarin
            Aceasta are trei tatuaje, dar nu se opreste aici. Prima data bruneta a ales sa-si tatueze niste fluturasi turcoaz. “Nu are o semnificatie anume. L-am facut, pur si simplu, pentru ca imi plac foarte mult tatuajele, as putea spune ca sunt chiar pasionata de ele”, a marturisit frumoasa bruneta.





10. Daniela Crudu
            Nu putea sa lipseasca Cruduta, ultima, dar nu si cea din urma, vrand sa fie “la moda” are 4 tatuaje. Un fluturas in zona inghinala, un tatuaj pe gat, unul pe umar si altul  pe brat. Mi-am facut tatuajele pentru ca se poarta si sunt la moda”, a spus Daniela, mandra de operele de arta care-i infrumuseteaza corpul.



Acum sa ne mutam putin si dincolo de hotare, sa incepem cu...

1. Lady Gaga
            Urca pe scena acoperita de sange, are coarne si pometii extrem de ascutiti. „Tata mi-a cerut sa raman cat de cat normala pe jumatate. Asa ca am tatuaje doar pe partea stanga, pentru ca m-a rugat sa nu imi fac vreunul si pe partea dreapta”, a declarat cantareata in varsta de 25 de ani intr-un interviu pentru Google. „Cred ca tata vede jumatatea mea dreapta ca fiind partea Marilyn Monroe. Jumatatea de corp tatuata este partea Iggy Pop", a mai adaugat aceasta.





2. Rihanna
            Tatuajele cu stele sunt cele mai populare. Zeci de vedete au ales un astfel de model, insa cea care a stat la baza acestei obsesii a fost cu siguranta Rihanna care are cele mai multe stele tatuate pe intregul corp. Totusi ploaia de stele care coboara de la ceafa spre spate este extrem de interesanta. Nu-i de mirare ca multe femei l-au copiat.




3. Angelina Jolie
            Cea mai sexy femeie din lume trebuia sa fie tatuata. Angelina are 13 tatuaje, insa cel mai interesant este cel de pe omoplatul stang, care reprezinta coordonatele geografice ale locurilor de nastere ale copiilor sai. Multi si-au tatuat zilele de nastere ale copiilor, insa ideea actritei a fost mult mai ingenioasa. 




4. Victoria Beckham
            Victoria are mai multe tatuaje, 5 stele stralucitoare pe spate, care reprezinta familia ei, data 8 mai 1997 in cifre romane pe incheietura mainii. Totusi cel mai interesant ramane cel de pe coloana, in ebraica, din Cantecul lui Solomon 6:3: “Sunt a celui pe care il iubesc, si cel pe care il iubesc e al meu, acel ce se plimba printre crini.”




5. Christina Aguilera
            Unul dintre tatuajele canteretei este la baza gatului si reprezinta numele ei, Xtina, dar mai are doua texte tatuate, unul in ebraica: “Sunt al celui pe care il iubesc si cel pe care il iubesc este al meu” si un altul in spaniola, pe mana: “Te voi iubi pentru totdeauna.”




6. Pink
           Cantareata este cunoscuta pentru stilul sau nonconventional si atitudinea sa exploziva. Tatuajele alese de aceasta o reprezinta si ii contureaza personalitatea: portretul catelului ei, un inger si o stea pe spate, expresiile “what goes around comes around” si “tru love” scrise pe incheietura mainii drepte, “Mr Pink” pe coapsa stanga, un cod de bare de la albumul “Missundaztood” in partea de jos a gatului, un dragon, Elvis si poate inca alte cateva prin zonele mai ascunse.



7. Eve
           Tatuajele de pe sani ale lui Eve au fost o sursa de insipratie pentru multe femei. Totusi trebuie sa ai mult curaj pentru un astfel de tatuaj, pentru ca zona este cu siguranta dureroasa.





8. Jessica Alba
          Desi mai putine la numar, tatuajele actritei sunt deosebite: o floare si pasarea lira pe gat, litere sancrite la incheietura mainii si o prora pe spate.




9. Kelly Osbourne
          Kelly are mai multe tatuaje, ca doar este fata tatalui ei, insa cel dintre omoplati este cel mai interesant, doua aripi de inger care incadreaza cuvintele: "”Imi voi iubi mama intotdeauna” scrise artistic in franceza.




10. Megan Fox
          Aceasta are nu mai putin de 7 tatuaje, cel mai interesant si mai comentat fiind cel de pe omoplatul drept, care este o replica din Regele Lear de Shakespeare: “We will all laugh at the gilded butterflies”. Mai are inca un poem scris de ea, portretul lui Marilyn Monroe pe mana dreapta, o luna si o stea pe glezna stanga, simbolul chinez al puterii pe ceafa, numele iubitului ei pe soldul drept si yin si yang pe incheietura stanga.



Un comentariu: