Caliente Inna in bratele fostului iubit al Madonnei!



            Gata, este oficial, a aparut videoclipul piesei Caliente, pe care Inna l-a lansat azi-noapte pe contul sau de Youtube! Piesa a fost compusa cu mare drag pentru fanii din Mexic, care au primit-o cu caldura in turneul “I Am The Club Rocker”, fiind prima piesa la care Inna se implica si pe partea de compozitie, alaturi de cei de la Play & Win.
            Despre videoclip se stie ca a fost filmat undeva la inceputul lunii Aprilie, pe o plaja din Costa Rica. Cadrele extrem de HOT ii prezinta pe Inna si pe Jesus Luz (fostul iubit al Madonnei).
            M-am simtit foarte bine la filmarile clipului Caliente, mai ales pentru ca iubesc tot ceea ce este exotic. Costa Rica este pe departe cel mai frumos loc in care am fost vreodata. I-am avut alaturi de mine pe prietenii mei dragi, baietii de la Play & Win si intreaga echipa. Jesus imi este foarte bun prieten si ma bucur sa pot spune ca impartim aceeasi pasiune: muzica. Ne distram impreuna atunci cand avem ocazia, iar in prezent lucram la o piesa special pentru fanii muzicii dance, a declarat artista.
            Jesus a avut si el numai cuvinte de lauda pentru Inna: “Am cunoscut-o pe Inna cand eram in turneu in Rusia si am fost foarte impresionat de talentul si personalitatea ei, astfel ca am devenit buni prieteni si de aici, numai lucruri bune se pot intampla”, spune Jesus.
            Tu ce parere ai despre noul videoclip al Innei?















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu