Regrete sau teatru ieftin in cazul Oanei Zavoranu? Tur de forta, noaptea, la TV

            Nunta lui Pepe cu Raluca Pastrama nu putea sa o lase indiferenta pe fosta sotie a Latin Lover-ului, Oana Zavoranu. “Mi-e drag si dor de Pepe, cel care era acum un an si ceva, cel dragastos si pasional. Am decis sa las orgoliul deoparte si sa recunosc sa spun ceea ce simt cu adevarat, chiar daca unii cred ca ma umilesc sau cersesc dragostea lui Pepe”, a declarat vedeta TV in direct la Kanal D.


            Oana Zavoranu a decis sa dea cartile pe fata sau joaca teatru? Aceasta este intrebarea pe care si-o pune mai toata lumea care asista la spectacolul pus in scena de bruneta. Prezenta alaturi de mama ei in studioul CanCan TV, Oana Zavoranu, printre lacrimi, si-a recunoscut regretele vizavi de relatia extraconjugala care i-a distrus casnicia cu Pepe.
            “Nu vreau sa distrug nimic, nu calc pe cadavre, dar ma simt datoare fata de Pepe care trebuie sa stie ca niciodata nu am incetat sa-l iubesc. Indiferent cum se numeste fericirea lui, Oana sau Pastrama, vreau sa stie ca nu am resentimente fata de el. Vina pentru ruptura dintre noi a fost a mea, in fapt. Ar trebui totusi sa se gandeasca la faptul ca daca eu am ajuns sa fac ceea ce am facut, poate a gresit si el in timp”, a mai spus Oana Zavoranu.
            Dupa aceasta confesiune dramatica, fosta sotie a lui Pepe a trecut in studioul celalalt, la Capatos. Aici si-a continuat sirul destainuirilor si, in plus, a reusit sa aiba primul dialog cu fostul ei sot, prim dialog civilizat au fost de parere toti cei prezenti in studiou.
“Oana Zavoranu: Pepe, casa de piatra, iubire!
Pepe: Iubire?! Cu cine vorbesc?
Oana Zavoranu: E un defect profesional, vorbesti cu Mos Craciun. Ionut Nicolae Pascu, Oana Zavoranu iti transmite din suflet casa de piatra
Pepe: Iti multumesc din suflet! Le accept, atata vreme cat iti ceri scuze si Ralucai si bebelusului nostru.
Oana Zavoranu: Eu am dreptul la opinie, ai grija cum conduci!...”


Acesta a fost o parte din dialogul celor doi, transmis in direct.
            Situatia de fata seamana izbitor cu momentul in care, tot in direct la Capatos, Oana Zavoranu le-a cerut scuze tuturor oamenilor pe care i-a ranit, oferindu-le chiar si buchete de flori. 

Sursa: www.unica.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu